مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:152021-03-01اقتصادي

راه اندازی کانون سهامداران حقیقی به کجا رسید؟


هر چند که چند سالی است موضوع راه اندازی کانون سهامداران حقیقی مطرح می باشد اما در سال جاری به دلیل هجوم سرمایه گذاران بسیار به بازار سهام و اتفاقاتی که رخ داد و حقوقی که از سهامداران حقیقی ضایع شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبررسی ها نشان می دهد که کانون سهامداران حقیقی چند سال پیش در قالب NGO با مجوز وزارت کشور تشکیل شد و نزد اداره ثبت شرکت ها نیز به ثبت رسید اما بنا به دلایلی نتوانست عملکرد مناسبی را ارائه دهد و در نتیجه با شکست روبرو شد.

امسال و با اوج گیری حضور سهامداران حقیقی در بورس و بعد سقوط بورس و حقوقی که از سهامداران حقیقی ضایع شد، کارشناسان و فعالان حقیقی بازار را بر آن داشت که یک بار دیگر به صورت جدی تر پیگیر راه اندازی این کانون باشند تا نهادی برای ستاندن حق سهامداران حقیقی وجود داشته باشد.

امروزه با توجه به میلیون ها کد بورسی جدید که از ابتدای سال جاری صادر شده است و با توجه به وسعت حقیقی های بازار ضرورت تشکیل کانون سهامداران حقیقی که پیگیر مطالبات باشد در بورس به شدت احساس می شود و صاحب نظران این کانون می توانند در مجامع شرکت ها حامی حقوق سهامداران خرد باشند.

راه اندازی کانون سهامداران حقیقی به کجا رسیده است؟ مجتبی معتمدنیا کارشناس ارشد بازار سرمایه که مدت هاست پیگیر اخذ مجوزهای لازم برای تشکیل کانون سهامداران حقیقی می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانون سهامداران حقیقی به کجا رسید؟

راه اندازی کانون سهامداران حقیقی به کجا رسید؟