مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 22:052021-02-28ورزشي

کرونا، جاسوس بازی، نوستالژی و خنده/ نوروز «سیما» چگونه می گذرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حدود یک سال است که جهان متفاوت ترین روزهای خود را با شیوع و گسترش پاندمی کرونا تجربه می کند.

این میان کشور ما هم در دایره این تغییرات و بحران های جهانی نه تنها مستثنی نبوده بلکه شاید مثل همه با یک شوک اولیه مواجهه .

- کرونا، جاسوس بازی، نوستالژی و خنده/ نوروز سیما چگونه می گذرد؟ شبکه های مختلف سیما برای نوروز 1400 سریال هایی را تدارک دیده اند که برخی متکی بر تجربه های موفق و آزمون پس داده قبلی هستند؛ این بار کدام تیم در جذب مخاطب پیش تاز خواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حدود یک سال است که جهان متفاوت ترین روزهای خود را با شیوع و گسترش پاندمی کرونا تجربه می کند.

این میان کشور ما هم در دایره این تغییرات و بحران های جهانی نه تنها مستثنی نبوده بلکه شاید مثل همه با یک شوک اولیه مواجهه و بعد خود را با این تغییرات به روز کرد.

با این وصف نوروز سال 1400 تغییرات قابل پیش بینی تری را نسبت به نوروز 99 انتظار می کشد.

تغییراتی که مثل کار و تولید و زندگی عادی مردم، روند سریال سازی و برنامه سازی تلویزیونی را هم به قبل و بعد کرونا تقسیم کرده است.

واقعیت این است که در سال 1400 سریال های تلویزیونی با فضایی متفاوت روی آنتن خواهند رفت؛ سریال هایی که برخی سوژه کرونا شدند و برخی کرونا را سوژه خود کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، جاسوس بازی، نوستالژی و خنده/ نوروز «سیما» چگونه می گذرد؟

کرونا، جاسوس بازی، نوستالژی و خنده/ نوروز «سیما» چگونه می گذرد؟