مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:052021-02-28سياسي

امنیت بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری عنوان کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری عنوان کرد.

آیت الله سید احمدرضا شاهرخی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: امنیت موجود در کشور نعمت و موهبت الهی است و آحاد جامعه به آن نیاز دارند و از این رو توجه به ارتقاء احساس امنیت با تلاش خستگی ناپذیر پلیس و دستگاه های امنیتی ایجاد شده است.

وی افزود: امنیت زمینه ساز و بستر توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری بوده و از آنجا که لرستان مقصد و معبر گردشگری است، امنیت و ارتقاء احساس امنیت نقش بسزایی در سرمایه گذاری و رونق اقتصادی و گردشگری در آن دارد.

امام جمعه شهرستان خرم آباد به مشارکت و تعامل خوب مردم و دیگر دستگاه ها با پلیس اشاره کرد و گفت: هر چه این پیوند و تعامل محکم تر و قوی تر باشد امنیت پایدارتر و ملموس تر خواهد بود.

آیت الله شاهرخی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب پلیس در برقراری امنیت پایدار، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه در گرو احساس آرامش روانی و امنیت اجتماعی است که پلیس با اقتدار مسئولیت خطیر خود را انجام داده و می طلبد که تمامی نهادها و دستگاه ها و آحاد مردم همگام و در کنار پلیس نقش اساسی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است

امنیت بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است