مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 17:052021-02-28سياسي

تلاش برای اعلام لیست واحد شانا در تمامی شهرستان های گیلان


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان از ارائه لیست شانا برای انتخابات شورای اسلامی شهر در تمامی نقاط گیلان خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته در تلاشیم تا شانا در شهرستان ها با بهره گیری از ابزارهای لازم به یک لیست واحد در تمامی 54 شهر گیلان برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی عصر امروز در نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اصحاب رسانه با بیان اینکه خروجی شورای ائتلاف باید برای مردم مشخص شود، اظهار کرد: مهم ترین هدف شورای ائتلاف در انتخابات، رسیدن به یک لیست واحد بوده و فعالیت شفاف همواره یکی از اصلی ترین اهداف این مجموعه در سطح کشور است.

وی با گله مندی از شرایط موجود کشور به لحاظ اقتصادی گفت: متأسفانه در چند سال اخیر امید مردم به دلیل بی تدبیری و قول هایی که عملی نشده از بین است، لذا سعی داریم امید ازدست رفته مردم را به آن ها برگردانیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان از ارائه لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای اسلامی شهر در تمامی نقاط گیلان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته در تلاشیم تا شوراهای ائتلاف شهرستان ها با بهره گیری از ابزارهای لازم به یک لیست واحد در تمامی 54 شهر گیلان برسند، زیرا مکانیسم شورای شهر به مجلس بسیار نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اعلام لیست واحد شانا در تمامی شهرستان های گیلان

تلاش برای اعلام لیست واحد شانا در تمامی شهرستان های گیلان