مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-28سياسي

بازرسی ها آژانس از ایران حدود  30 درصد کاهش می یابد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست ها مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق العاده این کمیسیون برای پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت که طبق توضیحات آقای کمالوندی ، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست ها مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق العاده این کمیسیون برای پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت که طبق توضیحات آقای کمالوندی ، حدود 70 درصد بازرسی ها از برنامه هسته ای ایران مبتنی بر معاهده پادمان بوده و با توقف اجرای پروتکل الحاقی، بازرسی ها آژانس از ایران حدود  30 درصد کاهش می یابد.

  ایوالفضل عمویی در گفت و گوبا ایسنا اظهار کرد: امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه فوق العاده ای را با موضوع پیگیری اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها با حضور دکتر صالحی رییس و آقای کمالوندی سخنگو و معاون امور بین الملل سازمان انرژی اتمی برگزار کرد.

در این جلسه دکتر صالحی با ارائه گزارشی از روند اجرای مواد مختلف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، توضیح داد که ما برای اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی عزم راسخ داریم.

وی افزود: طبق توضیحات آقای صالحی در قانون مکلف به تولید 120 کیلوگرم اورنیوم غنی شده بیست درصد در طول یک سال شده ایم که در حال حاضر 25 کیلوگرم تولید شده است و زودتر از موع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی ها آژانس از ایران حدود  30 درصد کاهش می یابد

بازرسی ها آژانس از ایران حدود  30 درصد کاهش می یابد