مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:302021-02-28اقتصادي

عرضه 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال آینده


نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارت نفت را مکلف به فراهم کردن امکان عرضه و انجام معامله حداکثر 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال 1400 کردند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارت نفت را مکلف به فراهم کردن امکان عرضه و انجام معامله حداکثر 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال 1400 کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعدازظهر امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه ای بند الحاقی 4 تبصره یک را به تصویب رساندند که براساس آن به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اجازه داده می شود از محل این بند مبلغ سیصد هزار میلیارد (000/000/000/000/300) ریال از سهمیه نفت خام، میعانات گازی را از طریق پالایش در پالایشگاه های غیر دولتی که نسبت به افزایش ظرفیت تولید خود اقدام کرده اند، به مصرف برساند.

معادل فرآورده های ناشی از اجرای این بند جهت صادرات آن در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.

طبق بند الحاقی 5 تبصره یک، در راستای تجاری سازی و افزایش سهم بخش خصوصی در حوزه انرژی، وزارت نفت مکلف است از طریق شرکت تابعه ذیربط زیرساخت های فیزیکی و نرم افزاری لازم را جهت عرضه و انجام معامله حداکثر 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال 1400 فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال آینده

عرضه 10 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال آینده