مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 14:002021-02-28بين الملل

احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره


پلیس فدرال آمریکا از تحقیق بر روی عامل مرگ یک افسر کشته شده پلیس کنگره خبر داد که گفته می شود احتمالا با استفاده از مواد سمی به دست شورشیان هوادار ترامپ به قتل رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری هیل، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از رسیدگی به پرونده ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی خبر داد که در جریان آن گروهی از معترضین ماجرای شورش واشنگتن و تسخیر ساختمان کنگره علیه مأمورین گارد کنگره این کشور استفاده کرده اند.

گفته می شود در جریان درگیری با این گاز اشک آور که اکنون پلیس آمریکا در حال بررسی ماده تشکیل دهنده آن است، برایان سیکنیک افسر گارد کنگره جان باخته است.

بر اساس اطلاعات در دست پلیس کنگره، علت مرگ افسر یاد شده ضرب و جرح ناشی از حملات نبوده و از سوی دیگر، در ویدئویی که اکنون به سوژه تحقیقات اف بی آی بدل شده، یکی از شورشیان هوادار دونالد ترامپ در حال اسپری کردن ماده ای شیمیایی به سمت افسر کشته شده پلیس است که به همین دلیل، پلیس گمان می کند، ماده موجود در این اسپری عامل مرگ افسر مذکور بوده است.

در بیانیه صادر شده از سوی پلیس کنگره در همین رابطه آمده است: گزارش آزمایشات پزشکی در خصوص مرگ افسر برایان سیکنیک که در پی حمله روز ششم ژانویه به ساختمان کنگره کشته شده، هنوز تکمیل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره

احتمال استفاده از مواد سمی در ماجرای حمله به ساختمان کنگره