مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-28سياسي

پیوستن به FATF اطلاعات راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمن قرار می دهد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پیوستن به FATF اطلاعات راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمن قرار می دهد، گفت: وقتی ما خودمان قانون مبارزه با پولشویی داریم چه دلیلی برای پوستن به این کنوانسیون ها وجود دارد.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در هیچ گاه تیری به سمت کشوری نینداخته ایم و اگر هم اقدام نظامی داشته ایم در راستای دفاع از خود بوده و جنبه دفاعی داشته است و در این راه مبارزات زیادی با گروه های تروریستی داشته ایم.

گودرزی خاطرنشان کرد: پیوستن به FATF باعث می شود تا اطلاعات مربوط به دور زدن تحریم ها در اختیار دشمن قرار گیرد و این همان چیزی است که آنها می خواهند.

وی افزود: دشمنان از تحریم های به اصطلاح فلج کننده به اهدافشان نرسیده اند و تنها حلقه این موضوع FATF است که می تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات مالی کشور باعث شود تا آنها به هدف اصلی خود که زمین گیر کردن ملت ایران است برسند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: سردمداران FATF دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند و هم این که اصرار دارند که ما به FATF بپیوندیم باید متوجه شویم که خیر و صلاح ما در پیوستن به این کنوانسیون ها نیست.

گودرزی خاطرنشان کرد: آدم عاقل کسی است که از تجربه دیگران درس بگیرد و ما حتی اگر از تجربه های قبلی خودمان هم درس بگیریم نباید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به FATF اطلاعات راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمن قرار می دهد

پیوستن به FATF اطلاعات راه های دور زدن تحریم ها را در اختیار دشمن قرار می دهد