مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-28سياسي

هادی سروش: به بازی گرفتن صبر مردم آثار مخربی دارد


نباید با صبر کسی بازی کرد.

اگر مسئولین بین خودشان درگیری داشته باشند این بازی کردن با صبر مردم است و اگر آنها در فضاهای دیگری غیر از فضای زندگی مردم حرف بزنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام هادی سروش بیان کرد: در زمینه صبر باید به دو نکته توجه داشت؛ اولا اینکه به تعبیر آیات و روایات انسان هایی که به خداوند متصل هستند می توانند اهل صبر باشند و دیگر اینکه به بازی گرفتن صبر مردم آثار مخربی دارد.

یکی از مهم ترین جلوه های به بازی گرفتن صبر مردم، مسئولینی هستند که بین خود اختلاف دارند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی سروش، استاد حوزه علمیه و پژوهشگر دینی، شب گذشته، 8 اسفندماه، از طریق صفحه اینستاگرام خود به صورت زنده، به طرح بحث در زمینه جایگاه صبر در اخلاقی شدن انسان پرداخت که در ادامه مشروح آن را می خوانید؛ یکی از اموری که در اخلاقی شدن انسان نقش مهمی دارد، شکیبایی و خصوصاً شکیب الهی است.

همه انسان ها در رنج هستند و زندگی ها در هر زمانی توأم با رنج است و این طور نیست که نسل قبل از ما به ما بگوید ما در رنج بودیم و شما در آرامش هستید و ما نیز نمی توانیم به نسل بعد بگوییم سختی از آن ما بود و شما راحت هستید.

انسان در رنج آفریده شده است که فرمود: لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ فِی کَبَدٍ ، کبد یعنی رنج و هویت انسان در شرایطی است که توأم با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی سروش: به بازی گرفتن صبر مردم آثار مخربی دارد

هادی سروش: به بازی گرفتن صبر مردم آثار مخربی دارد