مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-28اقتصادي

قطعه ای برای نوروز 1400 منتشر می کنم/ طاقچه بالای سرمایه گذاران


یکی از پژوهشگران حوزه موسیقی اقوام ایران از از تولید و انتشار یک اثر موسیقایی جدید برای نوروز 1400 با همراهی گروه «آوای شمس» خبر داد.

- یکی از پژوهشگران حوزه موسیقی اقوام ایران از از تولید و انتشار یک اثر موسیقایی جدید برای نوروز 1400 با همراهی گروه آوای شمس خبر داد.

متین رضوانی پور پژوهشگر و نوازنده موسیقی ایرانی در گفتگو با نمی توانستم به طور کامل به انجام کارهای پژوهشی در حوزه موسیقی بپردازم بنابراین تلاش کردم عمده فعالیت هایم در حوزه موسیقی را معطوف به فراگیری دوره های تنظیم و آهنگسازی بگذرانم که متاسفانه یا خوشبختانه با حوزه های کاری قبلی من تفاوت داشت اما چون واقعا دوست ندارم رابطه عمیقم با موسیقی قطع شود ناگزیر شدم تا در بخش دیگری از موسیقی فعالیت های خودم را ادامه دهم.

کما اینکه همچنان علاقه دارم تا در حوزه های پژوهشی که همواره به آن تعصب داشته و دارم فعالیت هایی را انجام دهم اما وقتی مجموعه و تهیه کننده ای به پژوهش ها و کارهایم اهمیت نمی دهد، ناچارم راه دیگری را برای فعالیت در موسیقی انتخاب کنم.

وی ادامه داد: چندی پیش همراه با گروه موسیقی آوای شمس تک آهنگی را تولید کردیم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه ای برای نوروز 1400 منتشر می کنم/ طاقچه بالای سرمایه گذاران

قطعه ای برای نوروز 1400 منتشر می کنم/ طاقچه بالای سرمایه گذاران