مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28سياسي

77 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 77 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 17 بیمار در بخش های کرونا یی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 77 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 11 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد چهار مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم اکنون 18 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر هشت مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 20 هزار و 141 بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان باختگان کرونا در استان بوشهر تا 9 اسفند ماه 884 مورد بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

77 بیمار در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند