مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-28اقتصادي

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی شهرری/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد


 شهرری قبله تهران سالانه پذیرای حدود 9 میلیون زائر است که مسیر اصلی اکثر آن ها از میدان حضرت عبدالعظیم(ع) است همچنین این محل با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهرری، نزدیکی حرم مطهر، مراکز خرید و همجواری در بازار ری یکی از معابر اصلی تردد اهالی ری به دفعات است.

حالا مدت ها است که پیاده روی اصلی و مجاور میدان محل و پاتوقی برای تجمع عده زیادی دست فروش نما و معتادان متجاهر و بعضاً توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.

ماجرای این معضل به حدود 4 سال قبل برمی گردد.

زمانی که برای ساماندهی پارک مجاور این مکان به نام زکریا ی رازی دست به کار شدند تا از لوس وجود معتادان متجاهر پاکسازی شود اما عدم تدبیر مناسب از سوی مسؤولان مربوطه موجب کوچ معضلات ناشی از وجود معتادان و حضورشان به پیاده روی مجاور میدان شهرری شد.

حالا تجمع خیل عظیمی از معتادان دستفروش نما در اطراف میدان شهرری موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان و زائران عزیز شده و نه تنها باعث مزاحمت برای کسبه و اهالی می شود بلکه نمای بصری نازیبایی را در قبله تهران به تصویر کشیده است و این شهر متمدن و هشت هزار ساله را به مناطق آسیب پذیر موادمخدر تبدیل کرده است.

تعدادی از مردم ری در پیام های مختلف ضمن گلایه خواستار رسیدگی به این معضل شدند از این رو به این محل رفته و با تعدادی از شهروندان در این خصوص گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی شهرری/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی شهرری/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد