مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 22:202021-02-27سياسي

لغو دوباره مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟


مجمع انتخابات رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان مجددا لغو شد تا این هیات همچنان با سرپرست اداره شود.

- لغو دوباره مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟ ایسنا/خوزستان مجمع انتخابات رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان مجددا لغو شد تا این هیات همچنان با سرپرست اداره شود.

پس از گذشت حدود یک سال از بلاتکلیفی ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، قرار بود این مجمع امروز (10 اسفندماه) برگزار شود اما برگزاری این مجمع که پیش از این نیز لغو شده بود، مجددا لغو شد تا این موضوع نگرانی علاقه مندان به این رشته را که مدت ها در انتظار تعیین تکلیف راس هیات هستند را دوچندان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاب رییس این هیات پیش از این نیز قرار بود، 15 بهمن ماه با حضور 9 کاندیدا در اهواز برگزار شود که به دلایل نامشخص لغو و به تاریخ 10 اسفندماه موکول شد.

البته این بار، هیات شنا اعلام کرده است که به استناد نامه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رییس مرکز بهداشت خوزستان خطاب به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به دلیل وضعیت قرمز شهرستان اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان که مقرر بود مورخ 99/12/10 راس ساعت 11:00 برگزار شود، لغو و تا خروج از وضعیت قرمز به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می شود موکول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دوباره مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟

لغو دوباره مجمع انتخاب رییس هیات شنای خوزستان / علت، کرونا یا اختلاف نظر!؟