مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:302021-02-27اقتصادي

انتقاد وزیر صمت از محدودیت های ایجاد شده برای تولید


یکی از سیاست های ما در حوزهٔ صادرات و واردات، روان سازی است و محدودیت های ایجاد شده در بانک ها را نمی پذیریم، در این زمینه همکاری خوبی با بانک مرکزی اتفاق افتاده و به مرور روان سازی امور و تأمین مالی در حال انجام است و به دنبال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قزوین، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه با فعالان اقتصادی و صنعتی استان قزوین که امشب پیش در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و انسجامی که در استان قزوین در میان مسؤولین و فعالان عرصه های اقتصادی وجود دارد، ستودنی است.

وی ضمن تشکر از مطالبات و انتقادات دکتر محمدبیگی و مهندس سیاهکلی از نیاز ها و مسائل استان قزوین، عنوان کرد: این مسائل باید مورد ارزیابی قرار گیرند و برای حل آن ها راه حل های مناسبی پیش بینی کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استان قزوین از موقعیت ممتازی برخوردار است و موقعیت استراتژیکی که دارد، آن را به استان کارآفرین، تولیدکننده و سرمایه پذیر در حوزهٔ صنعت، معدن و تجارت تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: جمعیت یک ونیم میلیون نفری استان قزوین و دارا بودن 3 هزار و 500 واحد صنعتی فعال در این استان، نشانگر زنده بودن تولید در استان قزوین و برخورداری صنعتی در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر صمت از محدودیت های ایجاد شده برای تولید

انتقاد وزیر صمت از محدودیت های ایجاد شده برای تولید