مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-27اقتصادي

صادرات زنجان فراتر از پیش بینی ها/ 238 میلیون دلار صادرات از زنجان


صادرات زنجان فراتر از پیش بینی ها بوده و از آغاز سال تاکنون 238 میلیون دلار صادرات از زنجان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی شنبه شب در مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر استان زنجان اظهار کرد: امید است مردمداری در عملو  نه در حرف  اتفاق بیفتد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید در کنار نقد منصفانه از کارهای انجام شده هم تقدیر شود، عنوان کرد: با تلاش مدیران استان در مورد موضوع صادرکنندگان پیگیری جدی انجام شده و با پیگیری ها در شاخص ها تغییر ملموس و عینی مشاهده شده است.

  وی با بیان اینکه هدفگذاری صادرات در سال 1399 به میزان 218 میلیون دلار بوده است، ادامه داد: هم اکنون این رقم به 238 میلیون دلار رسیده که نشان از رشد 11 درصدی نسبت به هدف پیش بینی شده دارد.

حقیقی با بیان اینکه این در حالی است که در کشور کاهش 20 درصدی داشته ایم، تصریح کرد: پیش بینی شده رقم صادراتی در زنجان تا پایان سال به 250 میلیون دلار برسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال جاری ایران با موضوع تحریم درگیر بوده است، اظهار کرد: به صورت گذر موقت انجام شده که 5 هزار تن آن تبدیل به صادرات شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه یکی از موفق ترین اقدامات گفت وگوی بخش خصوصی با دولت است، عنوان کرد: 76 درصد از جلسات در دو سال گذشته برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات زنجان فراتر از پیش بینی ها/ 238 میلیون دلار صادرات از زنجان

صادرات زنجان فراتر از پیش بینی ها/ 238 میلیون دلار صادرات از زنجان