مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-27حوادث

دو قتل در آخر هفته پایتخت


آخر هفته گذشته مأموران پلیس پایتخت با دو پرونده جنایت رو به رو شدند که در یکی از آنها جسد مردی میانسال در یکی از 61 اتاق خانه قدیمی در خیابان مولوی کشف شد و در پرونده دیگر مرد جوان به خاطر توهم شیشه، مرد معتادی را به قتل رساند.

قتل در خانه قدیمی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ساعت 9 شب سه شنبه 5 اسفند، مأموران کلانتری 116 مولوی در تماس با بازپرس ساسان غلامی از کشف جسدی در خانه ای قدیمی خبر دادند؛ به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و با ورود تیم جنایی به محل مشخص شد این خانه 61 اتاق دارد که در یکی از اتاق ها جسد مرد میانسالی داخل ساک قرار داده شده و وسایل داخل خانه به هم ریخته بود.

نخستین بررسی ها نشان می داد از زمان مرگ حدود 4 روز گذشته و با توجه به فساد نعشی علت مرگ نامشخص بود و به همین دلیل به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای معلوم شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

صاحب خانه به پلیس گفت: این مرد 65 ساله به همراه مرد جوانی حدود یک هفته قبل، اتاق را اجاره کرده بودند، اما بررسی ها نشان می داد همزمان با مرگ مرد میانسال، مرد جوان ناپدید شده و به خانه برنگشته است؛یکی از همسایه ها در تحقیقات به تیم جنایی گفت: 4 روز قبل صدای ناله های مرد میانسال را شنیدیم اما چون مستأجران تازه وارد بودند دخالتی نکردیم، تا اینکه بوی تعفن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قتل در آخر هفته پایتخت

دو قتل در آخر هفته پایتخت