مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-27دانش

پژوهشگران دانشگاه کردستان موفق به شناسایی و معرفی 5 گونه جدید حشرات شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد غباری استاد بیوسیستماتیک حشرات دانشگاه کردستان ضمن اعلام کشف گونه های حشره جدید در کردستان گفت: - استاد بیوسیستماتیک حشرات دانشگاه کردستان گفت: پژوهشگران این دانشگاه در همکاری مشترک پژوهشی با دانشگاه تهران، موسسه جانورشناسی ارمنستان و موزه جانورشناسی مسکو موفق به معرفی 5 گونه و یک زیر گونه جدید حشرات در کردستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد غباری استاد بیوسیستماتیک حشرات دانشگاه کردستان ضمن اعلام کشف گونه های حشره جدید در کردستان گفت: این اکتشاف حاصل یک پایان نامه کارشناسی ارشد و طرح پژوهشی در دانشگاه کردستان بوده که با همکاری اساتیدی از کشور های ارمنستان و روسیه انجام شد.

غباری افزود: در ابتدای پژوهش، با توجه به وجود زیستگاه های متنوع و غنی در کردستان انتظار آن می رفت که تعدادی گونه حشره جدید یافت شوند.

استاد بیوسیستماتیک حشرات دانشگاه کردستان اضافه کرد: اکوسیستم کردستان بسیار منحصر به فرد است و در آن شاهد جنگل، انواع مراتع و حتی بیابان هستیم که ظرفیت بالقوه کردستان را در خصوص معرفی گونه های جدید حشرات به دنیا به عنوان افتخاری برای استان نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگران دانشگاه کردستان موفق به شناسایی و معرفی 5 گونه جدید حشرات شدند

پژوهشگران دانشگاه کردستان موفق به شناسایی و معرفی 5 گونه جدید حشرات شدند