مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:052021-02-27ورزشي

تقویت کشتی در بخش آزاد، ساحلی ، سنتی و ضرورت جذب حامیان مالی


دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه همدلی و همگرایی کشتی قم را به جلو سوق خواهد داد، گفت: خرد جمعی دلسوزان این رشته باید منجر به تقویت کشتی در بخشهای آزاد، - ساحلی و سنتی در قم شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها، سیدمحمد سیدابراهیمی: ظهر شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور دبیر فدراسیون کشتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای حاضر در مجمع برگزار شد و در پایان رأی گیری مجمع، محمدهادی بابایی علیایی با کسب 9 رأی از 14 رأی مأخوذه و یک رأی سفید، به مدت 4 سال سکاندار هیأت کشتی استان قم شد.

مسلم رشیدی دیگر نامزد احراز ریاست هیأت کشتی استان در کنار محمدهادی علیایی بابایی بود که با کسب 4 رأی نتوانست صندلی ریاست هیأت کشتی را از آن خود کند.

محمد حسنی ، محمد کریمی ، مصطفی زر چینی و مهدی باقری نیز، در مجمع انتخاباتی و قبل از آغاز رأی گیری از تصمیم خود برای ریاست هیأت کشتی استان قم، انصراف دادند.

رییس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه در هیأت جدید دو رویکرد دنبال می شود، گفت: حفظ و صیانت از مقام ها و دستاوردهای به دست آورده شده که در سال های نه چندان دور با زحمات بازیکنان و مربیان زحمت کش در نقاط مختلف این استان حاصل شده است و رویکرد دوم مدیریت و به جلو راندن و ادامه دادن مقام ها و تلاش های قهرمانان، مربیان و دلسوزان در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت کشتی در بخش آزاد، ساحلی ، سنتی و ضرورت جذب حامیان مالی

تقویت کشتی در بخش آزاد، ساحلی ، سنتی و ضرورت جذب حامیان مالی