مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-27اجتماعي

برگزاری جشنواره مجازندران 6 در آستانه نوروز 1400


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران همزمان با یکساله شدن سلسله جشنواره های مجازندران گفت: جشنواره مجازندران 6 با محوریت نقش خانواده در کرونا برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران همزمان با یکساله شدن سلسله جشنواره های مجازندران گفت: جشنواره مجازندران 6 با محوریت نقش خانواده در کرونا برگزار می شود.

محمد شعبانی با اشاره به یکسالگی جشنواره مجازندران اظهار کرد: پس از یکسال تجربه ی زیست بوم جدید وبرگزاری موفقیت آمیز 5 مرحله جشنواره مجازندران، هم اکنون در حال تمهید مقدمات ششمین جشنواره مجازندران در بستر شبکه شاد هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده در ایام همه گیری ویروس کرونا افزود: موضوع مجازندران 6 را خانواده انتخاب کردیم چراکه اعتقاد داریم نقش خانواده در این ایام بی بدیل بوده است،از این رو قصد داریم تا از دریچه نگاه دانش آموزان به این موضوع بنگریم؛ مجازندران 6 از 20 اسفند تا پایان فروردین و به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران استعدادیابی از طریق فضای مجازی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرده و تصریح کرد: کشف استعدادهای نو، خصوصا در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده ، مدارسی که مربی امور پرورشی ندارند و مدارسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مجازندران 6 در آستانه نوروز 1400

برگزاری جشنواره مجازندران 6 در آستانه نوروز 1400