مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-27سياسي

حال دریافت کنندگان واکسن کرونا در البرز خوب است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه تا کنون حدود 800 دز واکسن به استان تخصیص یافته است، گفت: در این میان هیچ یک از دریافت کنندگان واکسن با عوارض نگران کننده ای مواجه نشده اند و حال مساعدی دارند.

- علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با درمانی استان، گفت: کادر درمان استان البرز همچون سایر نقاط کشور جزو اولویت های تزریق واکسن بودند و دومین مرحله دریافت واکسن در استان عملیاتی شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون حدود 800 دز واکسن کرونا به البرز تخصیص یافته است، افزود: در سری دوم تزریق واکسن کرونا گروه های پرخطر و سالمندان نیز در نظر گرفته می شوند.

سلیمانی در خصوص مشاهده عوارض احتمالی دریافت واکسن کرونا در میان کادر درمان، تصریح کرد: عوارض نگران کننده ای تا به این لحظه مشاهده نشده است؛ موارد همچون تب و لرز و بدن درد در برخی از دریافت کنندگان واکسن وجود داشته که امری طبیعی و قابل پیش بینی تلقی می شود.

آخرین اخبار از شیوع کرونا انگلیس ی در البرز وی در بخش دیگری در خصوص وضعیت شیوع کرونا انگلیسی در استان، گفت: پیش از این نیز انتظار می رود این نوع از ویروس وارد کشور و استان البرز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال دریافت کنندگان واکسن کرونا در البرز خوب است

حال دریافت کنندگان واکسن کرونا در البرز خوب است