مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-27فناوري

دکل های ارتباطی رشت تجمیع و بهینه سازی می شوند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از تجمیع دکل های ارتباطی به عنوان قدمی مناسب برای ساماندهی سایت های تلفن همراه در استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از تجمیع دکل های ارتباطی به عنوان قدمی مناسب برای ساماندهی سایت های تلفن همراه در استان خبر داد.

فرزاد توکلی در جلسه ای که با حضور رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری رشت، سرپرست شرکت ارتباطات سیار و نمایندگان اپراتورها که در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان برگزار شد از تجمیع دکل های ارتباطی به عنوان قدمی مناسب برای ساماندهی سایت های تلفن همراه خبرداد و اظهار کرد: توسعه و ساماندهی زیر ساخت های ارتباطی به نفع مردم و ضروری بوده و در نهایت همه مردم نتیجه مثبت آن را خواهند دید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان یکی از روش های ساماندهی و زیباسازی در ارتباط با دکل های منصوبه در سطح استان به خصوص شهر رشت را استفاده بهینه از دکل های موجود دانست و افزود: با توجه به شرایط ویژه اقلیمی گیلان و با استناد به مصوبات کارگروه توسعه و ساماندهی دکل های ارتباطی استان، اپراتورهای تلفن همراه باید با هماهنگی های لازم به صورت مشترک از دکل های موجود استفاده و این امر موجب کاهش هزینه های نصب دکل برای هر یک از اپراتورها شده و زمینه را برای احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل های ارتباطی رشت تجمیع و بهینه سازی می شوند

دکل های ارتباطی رشت تجمیع و بهینه سازی می شوند