مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-27اقتصادي

بسیاری از درآمد معادن کرمان از استان خارج می شود


استاندار کرمان با اشاره به اینکه متأسفانه بسیاری از درآمدهای معادن به خارج از استان می رود، گفت: باید برای توسعه استان از این ظرفیت ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند صبح شنبه در جلسه شورای معادن استان کرمان بیان داشت: کرمان یک استان معدنی است و ما وظیفه داریم که حداکثر استفاده قانونی در راستای بهره مندی و توسعه استان و همچنین رفاه مردم از معادن را داشته باشیم.

استاندار کرمان گفت: متأسفانه بسیاری از درآمدهای معادن به خارج از استان می رود، باید در راستای توسعه استان نهایت استفاده را از معادن داشته باشیم ضمن اینکه متأسفانه در استان کرمان قانون اختصاص 15 درصد از سهم معادن به توسعه مناطق محقق نشده و این تنها به استان ما مختص نیست.

زینی وند تصریح کرد: در کرمان در راستای استفاده از سهم معادن در تحقق توسعه مناطق پیگیری های لازم را انجام داده ایم اما به دلایلی این موضوع در هیچکدام از مناطق استان به صورت کامل محقق نشده است.

وی اظهار کرد: اختصاص یافتن حداقل 20 درصد از درآمد معادن ظرفیت بسیار خوبی برای استان است زیرا همین 20 درصد معافیت حقوق دولتی معادن است که باید کارگروه های آن فعال تر از قبل تشکیل و به طور متوازن در کل استان طرح ها و پروژه هایی را که می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند احصا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از درآمد معادن کرمان از استان خارج می شود

بسیاری از درآمد معادن کرمان از استان خارج می شود