مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-27سياسي

درخواست بسیج 8 دانشگاه بزرگ تهران از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد FATF


بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران در نامه ای از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستند در جهت حفظ منافع کشور و مردم گامی موثر در رد پیوستن به FATF برداشته و ریل گذاری مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی با تکیه بر توان داخل انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره FATF نوشتند: زمان آن رسیده که مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصمیمی قاطعانه ضمن توجه به کارنامه دولت در انعقاد برجام خصوصاً عدم رعایت شروط وضع شده از سوی مقام معظم رهبری برای پذیرش این معاهده، با اقدامی کارشناسی و در جهت حفظ منافع کشور و مردم گامی موثر در رد پیوستن به FATF برداشته و ریل گذاری مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی با تکیه بر توان داخل انجام دهد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:   اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.

امام خامنه­ ای(مدظله العالی)، 10مرداد1399 حضرت آیت الله آملی لاریجانی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای محترم مجمع ؛ سلام علیکم؛    چند صباحی بیش از انتخابات آمریکا نمی گذرد و مع الاسف همچنان تعامل با غرب و بالاخص آمریکا نقش پررنگی در مناسبات سیاسی غرب گرایان داخلی دارد.

مواضع فریبکارانه و طلبکارانه دولت جدید آمریکا، همان طور که از ذات ها نداشته و تا به امروز صرفاً شاهد برخی اقدامات نمایشی، سخیف و کم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج 8 دانشگاه بزرگ تهران از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد FATF

درخواست بسیج 8 دانشگاه بزرگ تهران از مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رد FATF