مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-27پزشكي

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دستیارتخصصی امروز اعلام می شود


نتایج نهایی تکمیل ظرفیت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی امروز بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

- نتایج نهایی تکمیل ظرفیت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی امروز بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ نتایج نهایی تکمیل ظرفیت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی ساعت 15 امروز شنبه 9 اسفند ماه جاری بر روی سایت این مرکز قرار می گیرد.

بر این اساس داوطلبان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی از روز سه شنبه 12 اسفند تا روز شنبه 16 اسفند ماه جاری برای ثبت نام به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

داوطلبان پذیرفته شده چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیارتخصصی برای ثبت نام باید تمامی مدارک ثبت نامی، اعم از مدرک پزشکی عمومی، مدارک مربوط به طرح نیروی انسانی، خدمت نظام وظیفه، صالحیت بالینی و در صورت پذیرش با استفاده از هر گونه سهمیه، مدارک مربوط به احراز آن سهمیه را به دانشگاه ارائه کنند .

داوطلبان در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر، جزء انصراف دهندگان محسوب خواهند شد و از شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دستیارتخصصی امروز اعلام می شود

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دستیارتخصصی امروز اعلام می شود