مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-27اقتصادي

نسخه های تامین اجتماعی الکترونیکی شد


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: چاپ دفترچه های درمانی جدید از اول اسفندماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی متوقف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: چاپ دفترچه های درمانی جدید از اول اسفندماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی متوقف شد.

فرزاد فیروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از این پس، همه اقدامات تشخیصی و درمانی از جمله تجویز دارو، عکس رادیولوژی، آزمایش به صورت الکترونیک ثبت می شود.

وی بیان کرد: کاهش مراجعات به شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها برای تمدید تاریخ اعتبار و یا تعویض دفترچه، صرفه جویی در وقت و هزینه مراجعین، عدم نیاز به همراه داشتن دفترچه بیمه در مراجعه به مراکز درمانی و مطب پزشک، مشاهده سابقه درمان، کاهش مشکلات مفقودی دفترچه، کم شدن درصد خطاهای ناشی از نسخه نویسی و عدم بروز اشتباه در نسخه خوانی در داروخانه از مزایای نسخه های الکترونیک است.

وی تصریح کرد: عرضه خدمات درمانی در بخش بستری در مواردی که نوزاد فاقد کدملی باشد تا زمان صدور شناسنامه و اختصاص کدملی به نوزاد (حداکثر تا یک ماه پس از تولد) از طریق کدملی مادر امکان پذیر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران اورژانسی منوط به دریافت استحقاق درمان نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های تامین اجتماعی الکترونیکی شد

نسخه های تامین اجتماعی الکترونیکی شد