مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-27سياسي

گزارشی از بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی)


یک عضو شورای نگهبان گزارشی از حضور خود در مجلس را منتشر کرد.

- گزارشی از بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی) یک عضو شورای نگهبان گزارشی از حضور خود در مجلس را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در مطلبی با عنوان روایت پارلمان 25 در اینستاگرام خود نوشت: یک شنبه 26 بهمن ماه 1399، به مجلس رفتم.

از طرف کمیسیون اقتصادی مجلس، برای بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی) که از طرف شورای نگهبان به مجلس اعاده شده بود، دعوت به عمل آمده بود.

البته این بار دوم بود که در خصوص این لایحه به کمیسیون اقتصادی می رفتم.

در تبیین ایراد شورای نگهبان عرض کردم که بند 11 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج و بند 17 این سیاست ها بر اصلاح نظام درآمدی دولت با افزایش سهم درآمدهای مالیاتی تاکید دارند؛ در حالی از نظر شورای نگهبان، این موارد در مصوبه لحاظ نشده است؛ لذا از منظر شورای نگهبان این لایحه، مغایر بندهای 11 و 17 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی)

گزارشی از بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری- صنعتی گیلان (انزلی)