مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-27فرهنگي

سریال کمدی و پربازیگر «چوب خط» از اواسط اسفند روی آنتن می رود +اسامی بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مجموعه تلویزیونی چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور از اوایل زمستان در سکوت خبری مقابل دوربین رفته است و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پخش آن از .

- سریال کمدی و پربازیگر چوب خط از اواسط اسفند روی آنتن می رود +اسامی بازیگران سریال چوب خط اثر کمدی- اجتماعی شبکه سه که به تازگی کلید خورده است به زودی روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مجموعه تلویزیونی چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور از اوایل زمستان در سکوت خبری مقابل دوربین رفته است و بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته پخش آن از نیمه دوم اسفند از شبکه سوم سیما آغاز خواهد شد.

این سریال که پیش تر به عنوان یکی از گزینه های نوروز 1400 در نظر گرفته شده بود، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه ای خانوادگی و مفرح راروایت می کند.

الهام پاوه نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال کمدی و پربازیگر «چوب خط» از اواسط اسفند روی آنتن می رود +اسامی بازیگران

سریال کمدی و پربازیگر «چوب خط» از اواسط اسفند روی آنتن می رود +اسامی بازیگران