مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-27سياسي

چرایی برپایی نمایشگاه مجازی کتب تاریخ معاصر


نمایشگاه مجازی و تخصصی کتب تاریخ معاصر ایران در جهت معرفی آثار مورد اعتماد و صادق در موضوع تاریخ معاصر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد عطایی، دبیر نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر درباره دلیل برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مجازی و تخصصی کتب تاریخ معاصر ایران در جهت معرفی آثار مورد اعتماد و صادق در موضوع تاریخ معاصر و با هدف تقویت حافظه تاریخی ملت خصوصاً جوانان و خنثی کردن تلاش های دشمنان در تحریف تاریخ، برگزار شده است.

وی در ادامه گفت: کتاب هایی که در طول این سال ها، زحمت کشیدند تا حقایق تاریخی از کودتای سوم اسفند 1299 تا پایان دهه شصت انقلاب اسلامی را روایت کنند، بایستی معرفی می شدند و در دسترس علاقمندان قرار می گرفتند.

این نمایشگاه به جهت پرداختن به دوران پهلوی اول و دوم در یکصدمین سالگرد این کودتا برگزار شده است و تاریخ و دهه اول انقلاب به خاطر اهمیت و روابط آن با سقوط رژیم پهلوی در این نمایشگاه در معرض نگاه و انتخاب مخاطبان قرار گرفته است.

عطایی درباره تمدید زمان نمایشگاه مجازی کتاب گفت: مدت برپایی این نمایشگاه به مدت یک هفته از دوم تا هشتم اسفندماه پیش بینی شده بود ولی با ملاحظه عواملی چون تخصصی بودن موضوع نمایشگاه یعنی تاریخ معاصر ایران که به طور طبیعی زمان بیشتری باید به مخاطبان داده شود، برگزارکنندگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی برپایی نمایشگاه مجازی کتب تاریخ معاصر

چرایی برپایی نمایشگاه مجازی کتب تاریخ معاصر