مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 21:402021-02-26پزشكي

ادامه روند افزایشی ابتلا در خوزستان / محدودیت ها در گرو تصمیم ستاد ملی


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان روند بیماری در خوزستان افزایشی است، گفت: اعمال محدودیت ها در هفته پیش رو، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان روند بیماری در خوزستان افزایشی است، گفت: اعمال محدودیت ها در هفته پیش رو، به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا وابسته است.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به روند شیوع کووید – 19 در خوزستان، اظهار کرد: در روزهای اخیر، موارد بیماری در استان خوزستان نسبت به روزهای گذشته سیر افزایشی دارد اما با تهمیدات اندیشیده شده و بسیج اطلاع رسانی در هفته ای که گذشت، مقداری از روند شتابان بیماری کاسته شده است اما هنوز روند بیماری، افزایشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه به علت ورود ویروس کرونای انگلیسی، این بیماری شدت بیشتری پیدا کرده است.

این ویروس گروه های مختلفی را نیز درگیر می کند؛ در شیوع ویروس قبلی، کودکان زیاد درگیر نمی شدند اما با بروز ویروس انگلیسی، کودکان و افراد با سنین پایین تر نیز مبتلا شده اند و برخلاف ویروس قبلی، اکنون همه افراد گرفتار می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همه باید توجه کنند که در شرایط فعلی؛ تنها راه پیشگیری از ابتلا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند افزایشی ابتلا در خوزستان / محدودیت ها در گرو تصمیم ستاد ملی

ادامه روند افزایشی ابتلا در خوزستان / محدودیت ها در گرو تصمیم ستاد ملی