مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 19:002021-02-26بين الملل

قتل «جمال خاشقجی» با تایید ولیعهد سعودی انجام شده است


طبق گزارش اطلاعاتی آمریکا، قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی انجام شده است.

- طبق گزارش اطلاعاتی آمریکا، قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گزارش اطلاعاتی که آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی منتشر کرد نشان می دهد که این قتل با تایید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گزارش غیرمحرمانه ای را منتشر کرد که حاکی است قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید محمد بن سلمان ولیعهد عربستان صورت پذیرفته است.

در این گزارش آمده است: ارزیابی ما این است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، عملیاتی را در استانبول ترکیه برای بازداشت یا قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی تایید کرده است.

این گزارش می افزاید: این ارزیابی با توجه به اختیارات ولیعهد درباره تصمیم گیری ها در عربستان، دخالت مستقیم یک مشاور اصلی و محافظان محمد بن سلمان در جزییات این عملیات و حمایت ولیعهد برای استفاده از اقدامات خشونت آمیز جهت سکوت مخالفان خارج از کشور از جمله خاشقجی، حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل «جمال خاشقجی» با تایید ولیعهد سعودی انجام شده است

قتل «جمال خاشقجی» با تایید ولیعهد سعودی انجام شده است