مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 18:202021-02-26سياسي

امام جمعه رشت: پوشش زن نباید موجب تحریک دیگران باشد


پوشش زن باید به گونه ای باشد که بدن را بپوشاند به گونه ای که بدن نما و موجب تحریک دیگران نباشد.

- امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه غربی ها باید بدانند که ملت ایران اجازه هیچ حرکت ناموزونی را به سازمان های بین المللی نمی دهند، بیان کرد: راستی آزمایی را ایران باید انجام دهد نه آن ها باید به این نکته توجه کنند که در برابر آن ها عزت ایران حفظ شود.

ملت ایران اجازه هیچ حرکت ناموزونی به سازمان های بین المللی نمی دهدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به سفر رافائل گروسی به ایران اظهار کرد: هنوز هم بسیاری از مسؤولان که در نظام های موجود دنیا بروی کار می آیند احمق هستند یا ایرانی ها را نمی شناسند یا خود را به فراموشی زده اند چراکه ایرانی ها هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

وی با اشاره به قانون مصوب مجلس برای لغو تحریم ها گفت: آن ها آمدند تا لغو پروتکل ها و جلوگیری از بازرسی های آژانس را به تأخیر اندازند و مسؤولان ما هم پذیرفتند تا سه ماه فیلم برداری شود و بعد از سه ماه اگر تحریم ها برداشته شد ایران فیلم ها را به آن ها تحویل دهد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به توطئه های مختلف ایران ازجمله تحریم های حقیقی و حقوقی و بلوکه کردن اموال ایران افزود: آمریکا تا الآن جز بدخواهی علیه ایران ثمری نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: پوشش زن نباید موجب تحریک دیگران باشد

امام جمعه رشت: پوشش زن نباید موجب تحریک دیگران باشد