مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 16:502021-02-26سياسي

روز بدون فوتی کرونا در سمنان


کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر جمعه(8 اسفند 99) اعلام کرد: ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان کسی را در استان سمنان نگرفت - کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر جمعه(8 اسفند 99) اعلام کرد: ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان کسی را در استان سمنان نگرفت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان کسی را در استان سمنان نگرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر جمعه تعداد جانباختگان این بیماری در استان 920 نفر باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: 66 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تاکنون به 24 هزار و 965 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 120 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون 17 هزار و 937 نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام عصر جمعه این کمیته، با ترخیص 13 بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 7 هزار و 558 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونا در سمنان

روز بدون فوتی کرونا در سمنان