مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 15:552021-02-26ورزشي

خبرسازی عجیب درباره پاسخ فیفا و بازگشت غیرقانونی اصفهانیان به انتخابات


رسانه های نزدیک به فریدون اصفهانیان مدعی شده اند که او دیروز توانسته درخواست مورد تایید فدراسیون فوتبال درمورد رفع موانع تایید صلاحیت خود را به فیفا ارسال کند و در انتظار پاسخ آن ها بماند!! یعنی با این ادعا، - فریدون اصفهانیان سرشناس ترین رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از حیدر بهاروند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اصفهانیان که مدیریت ضعیف و متزلزلش چه در هیات رییسه و چه در کمیته داوران بارها فوتبال ایران را به چالش کشیده، حضور در انتخابات را در موعد قانونی از دست داد و حتی در مهلت تجدیدنظر هم نتوانست مدارک لازم برای احراز شرایط را مهیا سازد.

دلیل رد صلاحیت او در برخی رسانه ها پرونده یا پرونده های قضایی در دادسرای زنجان ذکر شده که هنوز مفتوح است و باعث شد تا نام او در لیست نهایی نامزدها قرار نگیرد اما سرپرست بازنشسته داوران فوتبال ایران که رییس هیات فوتبال زنجان نیز محسوب می شود و چینش های داوران در فصل جدید نیز ضربه بزرگی به تیمهای لیگ و قضاوت صحیح مسابقات وارد کرده ، زیر بار ردصلاحیت قانونی اش نرفت و تمام نفوذ و توان خود را برای جدانشدن از صندلی مدیریتی فوتبال به کار گرفت تا در راس فدراسیون چهارسال دیگر ماندگار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرسازی عجیب درباره پاسخ فیفا و بازگشت غیرقانونی اصفهانیان به انتخابات

خبرسازی عجیب درباره پاسخ فیفا و بازگشت غیرقانونی اصفهانیان به انتخابات