مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-26سياسي

انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی/ مسئولان به اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه کنند


قیمت کالاهای اساسی به طور سرسام آوری در حال افزایش است که مسئولان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند و به سفره مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه کنند.

- کرمان _ امام جمعه گفت: قیمت کالاهای اساسی به طور سرسام آوری در حال افزایش است که مسئولان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و به سفره مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز جمعه در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و بیان داشت: کوتاه بودن عمر موجب می شود که در زندگی تقوا را بیشتر رعایت کنیم لذا رعایت تقوای الهی و یادآوری مرگ و رفتن از دنیا دشمنی ها و کینه ها را از انسان دور می کند و روح انسان را پاک می سازد.

وی افزود: امام علی (ع) در اهمیت و جایگاه تقوای الهی می فرمایند شما مؤمنین را وصیت می کنم که به یاد مرگ و رفتن از این دنیا باشید و سفارش می کنم هیچگاه از مرگ غفلت نکنید .

امام جمعه کرمان گفت: بهشت جایگاه افرادی است که تقوای الهی را پیشه کنند و در قرآن کریم به صراحت گفته شده کسانی وارد بهشت می شوند که از متقین و محسنین باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: اگر خواستار بهشت هستید اهل تقوا و کارهای نیک باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی/ مسئولان به اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه کنند

انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی/ مسئولان به اقشار آسیب پذیر بیشتر توجه کنند