مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-26سياسي

تبعیض در ارائه کالا در جامعه اسلامی قابل قبول نیست/ تزریق عادلانه واکسن


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: نباید در ارائه کالا و خدمات در استان و کشور شاهد وجود تبعیض باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: با توجه به وجود قانون در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده باید کالاها در جامعه به گونه ای توضیح شوند که هیچ گونه تبعیضی در میان آحاد مختلف مردم وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر احتکاری در راستای توزیع کالایی وجود داشته باشد نهادهای مسئول مکلف اند در کوتاه ترین زمان با محتکرین برخورد کرده و کالاهای کشف شده را در اختیار آحاد مختلف مردم قرار دهند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: اما اگر کالایی کمیاب شد مسئولین بایستی با برنامه ریزی نسبت به توزیع عادلانه کالا اقدام کنند و هیچ گونه تبعیضی میان مسئولین و مردم در این گونه موارد قابل قبول نیست.

او با اشاره به واکسن وجود ندارد در جمهوری اسلامی ایران نیز پس از خرید واکسن نسبت به تزریق این واکسن ها به کادر درمان که اولویت با آنان است اقدام شد و به ترتیب به سایر آحاد جامعه نیز تزریق می شود.

او ادامه داد: اگر مردم بدانند هیچ گونه تبعیضی میان آنان و مسئولین وجود ندارند در صورتی که کالایی کمیاب شود مردم همچنان صبر خواهند کرد تا توزیع عادلانه کالا صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض در ارائه کالا در جامعه اسلامی قابل قبول نیست/ تزریق عادلانه واکسن

تبعیض در ارائه کالا در جامعه اسلامی قابل قبول نیست/ تزریق عادلانه واکسن