مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-26پزشكي

وزیر بهداشت: بهار آینده یکی از بزرگ ترین قطب های واکسن جهان خواهیم شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنده همه تلاش خود را به کار گرفته ام تا واکسن ایرانی به نتیجه برسد و به امید خدا دنیا هم خواهد دید که با تلاش بی وقفه جوانان ایران در بهار آینده ما یکی از بزرگ ترین قطب های واکسن جهان خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید نمکی روز جمعه در دیدار تولیت حرم بانوی کرامت، ضمن تقدیر از همراهی آستان مقدس برای رعایت مسائل بهداشتی اظهار کرد: دنیا باوجود زیرساخت های قوی بهداشتی و اقتصادی نتوانست مقابل ویروس کرونا ایستادگی کنند و اکنون برخی از کشورها درگیر وضعیت اسفناکی هستند.

وی گفت: اما ایران نسبت به دیگر کشورها، با وجود همه فشارها در نقطه سرافرازانه ای ایستاده و توفیقات ایران در این عرصه قابل توجه است.

وی اضافه کرد: شکست ما درکرونا شکست جمهوری اسلامی است نه شکست وزارت بهداشت و در نقطه مقابله پیروزی ما در کرونا نیز فقط پیروزی وزارت بهداشت نیست بلکه پیروزی جمهوری اسلامی ایران است به همین علت همه کشور باید مقابل کرونا احساس وظیفه کنند و بسیج شوند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: البته دستاوردهای بسیاری به دست آمده است به عنوان نمونه ما طی 60 روز از وارد کننده ماسک و گان به تولید کننده و بعد به صادر کننده تبدیل شدیم و این افتخاراتی است که با بهره مندی از تجربیات دفاع مقدس به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بهار آینده یکی از بزرگ ترین قطب های واکسن جهان خواهیم شد

وزیر بهداشت: بهار آینده یکی از بزرگ ترین قطب های واکسن جهان خواهیم شد