مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-26سياسي

حدف دلال بازی بین حلقه تولید ومصرف/ دولت آینده جوان وانقلابی باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای حذف واسطه ها ودلال بازی بین حلقه تولید ومصرف برای حمایت از مصرف کننده ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های مجازی نمازجمعه با بیان اینکه خداوند تمام آسمان ها وزمین را برای حیات وزندگی انسان آفریده است، افزود: جهان از آن انسان و انسان برای رسیدن به رحمت واسعه الهی خلق شده است.

وی با اشاره به اهمیت رحمت رحیمیه الهی اظهار داشت: مظهر رحمت رحیمیه، بهشت الهی است و از این رو رابطه خلقت وبعثت با رحمت مسئله اساسی بوده زیرا دستاورد بعثت، رحمت الهی است.

وی با عنوان اینکه پیامبران الهی برای رساندن انسان ها به رحمت مبعوث شدند و تلاش کردند، ادامه داد: تمام رسالت پیامبران آسودگی بشر در دنیا وآخرت بوده است.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه بی رنج گنج مسیر نمی شود، افزود: با کلید سنت وپیامبر و کتاب الهی می توان به رحمت خداوند نائل شویم.

حضرت زینب (س) مظهر بصیرت کامل وشجاعت است امام جمعه ساری همچنین در بخشی از خطبه های مجازی نمازجمعه با اشاره به ایام ماه رجب و اعتکاف و گرامیداشت شهادت ورحلت حضرت زینب (س) تصریح کرد: حضرت زینب کبری مظهر بصیرت کامل و شجاعت بالا است و بارها خود را به کام خطر انداخت تا فرزندان امام حسین (ع) را از خطر حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدف دلال بازی بین حلقه تولید ومصرف/ دولت آینده جوان وانقلابی باشد

حدف دلال بازی بین حلقه تولید ومصرف/ دولت آینده جوان وانقلابی باشد