مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-26سياسي

تحقق پیوند اجتماعی میان مردم با حضور در نماز جمعه


ییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه امت الهی در کانون هایی مانند نمازجمعه تجمع می کنند و این باعث آرامش جامعه می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: گمشده امروز بشریت آرامش است، آرامش در پرتو اتصال به منبع هستی وجود دارد؛ خداوند نوید آرامش در زندگی الهی داد و برنامه برای این زندگی را ارائه کرد.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ادامه داد: آرامش دو نوع موقت و دائمی دارد، آرامش موقت بر پایه مادیات به وجود می آید، امروز بر اساس همان الگوی امام و امت شکل گرفت و یکی از برکات این نظام الهی همان نمازجمعه بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه امت الهی در کانون هایی مانند نمازجمعه تجمع می کنند و این باعث آرامش جامعه می شود، اضافه کرد: اگر مؤمنین یک دل باشند، دشمن نمی تواند میان آن ها نفوذ کند.

وی ادامه داد: باید بدانیم هر جا دشمن نفوذ کرد، منشأ آن اختلاف میان مسؤولان یا مردم است، مردم با حضور در نمازجمعه به دشمن نشان می دهند که متحد هستند.

فرهنگ در توضیح عامل دیگر آرامش بخش بودن نمازجمعه گفت: نمازجمعه به عنوان یک خیر در آیات الهی ذکر شده که می دانیم هر جا خیر بود به دنبال آن آرامش به وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق پیوند اجتماعی میان مردم با حضور در نماز جمعه

تحقق پیوند اجتماعی میان مردم با حضور در نماز جمعه