مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-26ورزشي

درخشش بانوان ژیمناستیک کار در مسابقات قهرمانی استان فارس


بانوان ژیمناستیک کار در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی استان فارس در 6 شاخه و به صورت مجازی برگزار شد، مدال های رنگارنگ بر گردن آویختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک استان فارس، در این مسابقات که در 6 رشته هنری، ریتمیک، ایروژیم، اکروژیم، ترامپولین و ژیمناستیک برای همه از 15 بهمن تا اول اسفندماه جاری برگزار شد، بیش از 300 ورزشکار به صورت مجازی شرکت کردند.

نایب رییس هیئت ژیمناستیک استان فارس با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا بیشتر سالن ها را در یک سال گذشته به تعطیلی کشید، گفت: ورزشکاران به ویژه در شهرستان ها با حضور پررنگ در این مسابقات نشان دادند که به این رشته مفرح و بنیادی علاقه مند هستند.

معصومه پرونده افزود: این انگیزه در میان بانوان ورزشکار ستودنی است و ضروری است از همه دست اندرکاران شهرستان های شیراز، جهرم، خرمبید، داراب، کازرون، آباده، فسا، لامرد، مرودشت، گراش، سیدان و کامفیروز تقدیر کنیم.

وی در ادامه از داورانی که با وجود شرایط دشوار این مسابقات را همراهی کردند، یاد کرد و گفت: سحر کاظمی، ماریا قره چه، لیلا فیلی، فاطمه صمدی، نازنین فرحبخت، نازنین اله قدری، زهره فراهی، مهسا نبی زاده، مهناز اسکندری و اسماً اختردانش به صورت خستگی ناپذیر به داوری مسابقات پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان ژیمناستیک کار در مسابقات قهرمانی استان فارس

درخشش بانوان ژیمناستیک کار در مسابقات قهرمانی استان فارس