مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-26سياسي

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد


با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفایی از رونمایی مستند معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی در واحد روابط عمومی و فضای مجازی این اداره کل خبر داد و گفت: این مستند در 60 کلیپ یک دقیقه ای از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل استان به نشانی kb_cthh و شبکه استانی دنا پخش می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهکیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد که باید معرفی شود، اظهار کرد: در راستای تعامل و هم افزایی دو حوزه روابط عمومی و رسانه برای معرفی این ظرفیت ها در شبکه استانی دنا، برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، عنوان کرد: این برنامه به تهیه کنندگی شایان غفاری از مستندسازان استان و با همکاری حوزه معاونت گردشگری و روابط عمومی  استان تولید شده است.

گفتنی است این مستند 60 ثانیه ای با حضور معاون وزارت گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد