مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-26سياسي

درخواست یک نماینده برای ایجاد قرنطینه در استانش


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خوزستان حاد است و محدودیت تردد و ورود و خروج از این استان به لرستان اعمال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهرداد ویس کرمی اظهار کرد: یکی از راه های مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی است و در صورت ابتلا مراقبت هایی لازم است تا فرد مبتلا بهبود پیدا کند.

وی اضافه کرد: کرونا همه ویژگی های ویروس را به نحو خیلی قابل غیرمنتظره ای و شگفت انگیزی دارد و اصل راهکارهای مقابله به رعایت مردم برمی گردد که تجمعات کمتر شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ترس از کرونا کمتر شده و مردم تصور می کنند با وجود واکسن این بیماری تمام شده است،گفت: چنانچه در جاهای دیگر رعایت پروتکل ها و محدودیتها نشود ممکن است پیک چهارم به بحرانی در کشور تبدیل شود.

ویس کرمی با بیان اینکه در مورد قرنطینه کردن دو هفته ای استان یک وجه موضوع بیماری کروناست و موضوع دیگر معیشت مردم است، عنوان کرد: مسئولین استانی با توجه به شرایط موجود باید در ستاد کرونا تصمیم گیری کنند.

وی عنوان کرد: محدودیت هایی که ایجاد می شود مسائل اقتصادی و اجتماعی را به دنبال دارد اما چاره ای نیست عاقلانه این است که بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم نماینده مردم خرم آباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک نماینده برای ایجاد قرنطینه در استانش

درخواست یک نماینده برای ایجاد قرنطینه در استانش