مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-26اقتصادي

تعیین محدوده استفاده از مصالح عامل طولانی شدن اجرای پروژه هاست


نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به تعیین محدوده استفاده از مصالح برای اجرای پروژه ها، گفت: این موضوع سبب طولانی شدن اجرا پروژه ها شده و هزینه ها تا شش برابر افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز محمدنژاد شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اصلاحات جزیی انجام شده در بودجه 1400، گفت: مجلس بر اصلاح درآمدهای پایدار تاکید داشت و از آنجایی که پیش بینی دولت برای فروش نفت غیرواقعی به نظر می رسید، لایحه را برگشت زدیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در اصلاحیه، 50 هزار میلیارد تومان به درآمدهای بودجه اضافه شد، بیان کرد: نگرش دولت و مجلس بر افزایش محدود اعتبارات هزینه ای بود و برای افزایش 25 درصدی حقوق ها نیز باید منابع لازم پیش بینی می شد.

وی با بیان اینکه در صنعت برق چند چالش بزرگ داریم، افزود: میزان تولید و مصرف برق کشور یکسان است و روی خط قرمز هستیم و بر خلاف برنامه ششم نیز در سال گذشته هزار و 200 مگاوات کمتر از مقدار نیاز تولید شد که این موضوع موجب مشکلاتی نظیر خاموشی های چند وقت اخیر شده است.

محمد نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از نیروگاه های کشور از رده خارج شده است، تصریح کرد: نگاه مجلس یازدهم به حوزه برق تغییر کرده زیرا اگر زیرساخت های این حوزه تقویت نشود، صنایع دچار مشکل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین محدوده استفاده از مصالح عامل طولانی شدن اجرای پروژه هاست

تعیین محدوده استفاده از مصالح عامل طولانی شدن اجرای پروژه هاست