مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-25سياسي

سید مرتضی علم الهدی، وارث حقیقی علوم انبیاء است


تا زمانی که به وادی عقل و حیات واقعی نرسیده باشیم، تا حیات پیدا نکنیم نمی توان وارث معنوی انبیاء شد و سیدمرتضی خود را زنده کرد و حقیقتاً وارث علوم انبیاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله جوادی آملی در پیام تصویری به نشست آیین رونمایی از آثار کنگره بین المللی سید مرتضی علم الهدی که ظهر پنجشنبه در دارالحدیث قم برگزار شد، با تشکر از تولیت آستان قدس رضوی و همه فرهیختگان و اندیشمندان در حوزه و دانشگاه و زحمتکشان برگزاری این همایش گفت: محور اصلی این همایش بزرگداشت مقام علمی و عملی سید مرتضی است.

بزرگانی همچون محقق طوسی وقتی نام سید مرتضی را می بردند به استناد کلام خداوند در سوره مبارکه احزاب درباره صلوات بر کسانی که از ظلمات به سمت نور حرکت می کنند با جمله صلوات الله علیه از سید مرتضی، یاد می کردند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه بزرگانی همچون مرحوم صاحب جواهر که خود از فحول فقهی بسیار با عظمت بوده اند، گفت: از آنجایی که صاحب جواهر نام خواجه طوسی را به عنوان سلطان المحققین ذکر می کردند و شیخ طوسی نیز آنچنان با عظمت از سیدمرتضی یاد می کند، موقعیت و جایگاه رفیع سید مرتضی علم الهدی بیشتر از پیش آشکار می گردد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با تشکر از آستان قدس رضوی که توفیق داشتند سید مرتضی فخر جهان اسلام و از نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید مرتضی علم الهدی، وارث حقیقی علوم انبیاء است

سید مرتضی علم الهدی، وارث حقیقی علوم انبیاء است