مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:052021-02-25سياسي

مدیران جهادی پیشران توسعه مردم سالاری و تحقق کارآمدی هستند


یک مقام مسئول در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در آینده این مدیران جهادی هستند که پیشران توسعه مردم سالاری دینی و تحقق کارآمدی نظام در عرصه های مختلف خواهند بود.

- علی گلشنی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اهمیت مدیریت جهادی ، گفت: در سال های اول انقلاب و شروع جنگ تحمیلی، کلمه جهاد بیشتر معنای حضور در جبهه های جنگ را به ذهن متبادر می کرد، سال های پس از جنگ و با سنگین تر شدن هجمه های فرهنگی، کاربرد مفهوم جهاد به ابعاد و مفاهیم اجتماعی و فرهنگی بسط پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه گذشته با افزایش تحریم های ظالمانه اقتصادی، کاربرد واژه های جهاد و کار جهادی به عرصه های اقتصادی و مدیریتی تسری روز افزونی یافته است، بطوری که رهبر معظم انقلاب سال 1390 را سال جهاد اقتصادی و سال 1393 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کردند.

مدیر حوزه مشاورین مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص با بیان اینکه با تعریف این دو واژه تا حدودی می توان فهمید که منظور از مدیریت جهادی چیست، افزود: نیت الهی و با جان و دل مدیریت کردن می تواند نقطه طلایی و آغازینی برای مدیریت جهادی باشد.

گلشنی اظهار داشت: مدیریت جهادی تلاشی بی وقفه در استفاده موثر و کنترل استعدادها و منابع تحت مدیریت در راستای وظیفه و مبارزه در عرصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جهادی پیشران توسعه مردم سالاری و تحقق کارآمدی هستند

مدیران جهادی پیشران توسعه مردم سالاری و تحقق کارآمدی هستند