مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-25ورزشي

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برای امور پیشگیری


در نشست مشترک رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو بر تعامل و همکاری دوجانبه در محورهای مختلف تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، تعامل مشترک، تربیت منجیان غریق از میان نیروهای انسانی وزارت نیرو و به خصوص افراد شاغل در سدهای تحت پوشش این وزارتخانه و همچنین تربیت و آموزش غواصان موضوعاتی بود که در نشست مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین زاده مدیرکل ورزش وزارت نیرو مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست که در محل وزارت نیرو و با حضور سرخه معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فروغ رییس کمیته غواصی و بیژن پیریایی رییس کمیته پیشگیری از غرق شدگی برگزار شد، اینگونه مقرر شد که فعالیت های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و تربیت بدنی وزارت نیرو مدیدیت شوند.

پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه ها دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود.

بر این اساس مقرر شد تعامل و همکاری مشترک بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت نیرو ایجاد شود، ضمن اینکه نشست های آینده در این زمینه با حضور نمایندگان دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برای امور پیشگیری

نشست مشترک فدراسیون نجات غریق با وزارت نیرو برای امور پیشگیری