مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-25بين الملل

هاآرتص: ائتلاف ضد نتانیاهو حائز اکثریت کنست در نظرسنجی ها


یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی بر اساس نظرسنجی های پیش از انتخابات سراسری در این منطقه نوشت که ائتلاف احزاب ضد نخست وزیر کنونی این رژیم، می توانند اکثریت کرسی های پارلمان را به دست بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم اعتراضات و تظاهرات های گسترده ضد عملکرد و فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نظرسنجی ها به از دست رفتن اکثریت ائتلاف نتانیاهو در انتخابات پیش رو اشاره دارد.

نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شده، نشان داد که نتیجه هاآرتص البته این پیروزی بستگی به این دارد که تمام احزاب ضد نتانیاهو برای مشارکت در انتخابات ائتلاف کنند و یک رهبر مشترک را به عنوان گزینه نخست وزیری معرفی کنند؛ امری که شاید تحقق آن ساده نباشد.

بر اساس این نظرسنجی، حزب یش عتید به ریاست یاییر لاپید به 18 کرسی، حزب امید جدید به ریاست گیدئون سعر هم حزبی پیشین نتانیاهو به 13 کرسی، حزب یامینا به ریاست نفتالی بنت به 11 کرسی و دو حزب یهودی افراطی مجموعا به 15 کرسی دست پیدا می کند.

نتایج این تحقیق همچنین نشان داد حزب لیست مشترک اعراب نیز می تواند در انتخابات جدید حائز 9 کرسی، حزب کارگر 6 کرسی و حزب اسراییل بیتُنا به ریاست آویگدور لیبرمن هم 7 کرسی کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: ائتلاف ضد نتانیاهو حائز اکثریت کنست در نظرسنجی ها

هاآرتص: ائتلاف ضد نتانیاهو حائز اکثریت کنست در نظرسنجی ها