مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-25بين الملل

گزینه ریاست CIA: ارزیابی اطلاعاتی مربوط به ایران را صریح ارائه خواهم داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از یو اس ای تودی، ویلیام برنز گزینه پیشنهادی رییس جمهوری ایالات متحده برای ریاست آژانس مرکزی اطلاعات، - گزینه پیشنهادی رییس جمهوری ایالات متحده برای سازمان سیا، گفت در صورت تایید، متعهد خواهد بود ارزیابی اطلاعاتی مربوط به ایران را صریحا در اختیار مقامات بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از یو اس ای تودی، ویلیام برنز گزینه پیشنهادی رییس جمهوری ایالات متحده برای ریاست آژانس مرکزی اطلاعات، موسوم به سی آی ای یا سیا، گفت در صورت تایید، متعهد خواهد بود ارزیابی اطلاعاتی مربوط به ایران را صریحاً در اختیار مقامات بگذارد.

ویلیام برنز در سخنان مقدماتی در ابتدای نشست بررسی صلاحیت خود در کمیته اطلاعات سنا، به سابقه طولانی خود در همکاری با دولت های مختلف از هر دو حزب عمده سیاسی دموکرات و جمهورخواه در آمریکا اشاره کرد.

ویافزود در این مدت آموخته است اطلاعات خوب، که با صداقت ارائه شود، نخستین خط دفاعی آمریکا بوده و کارشناسان اطلاعاتی باید آنچه سیاستمداران لازم است بدانند را به آنها بگویند، حتی اگر نخواهند بشنوند.

وی، که در مذاکرات دیپلماتیکی که به توافق هسته ای سال 2015 با ایران منتهی شد نقش مهمی ایفا کرده بود، تاکید کرد در صورت تایید برای این سمت ارزیابی های اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه ریاست CIA: ارزیابی اطلاعاتی مربوط به ایران را صریح ارائه خواهم داد

گزینه ریاست CIA: ارزیابی اطلاعاتی مربوط به ایران را صریح ارائه خواهم داد