مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-25اجتماعي

افزایش 16 درجه ای دمای مشهد تا روز یکشنبه


نوسان دمایی مشهد روز شنبه روند افزایشی خواهد داشت، به طوری که روز یکشنبه حداقل دمای مشهد به 4درجه زیر صفر می رسد و حداکثر دمای روزانه با 16درجه افزایش نسبت به امروز به 15 درجه بالای صفر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با ادامه فعالیت سامانه  ناپایدار جوی در استان ضمن ادامه روند کاهش دما، پدیده ابرناکی، گاهی افزایش سرعت وزش باد و در برخی نواحی همراه با بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

از فردا جمعه با خروج سامانه ناپایدار، انتظار جوی نسبتا آرام،کاهش ابرناکی همراه با  افزایش دمای روزانه و ماندگاری هوای سرد شبانه را خواهیم داشت.

امروز در اواخر وقت کاهش ابر را شاهد خواهیم بود و دمای هوای مشهد در کمترین حالت خود به 7 درجه زیر صفر می رسد.

فردا جمعه آسمان مشهد، نیمه ابری با مه صبحگاهی است و به تدریج کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد دور از انتظار نیست؛ اگرچه دمای روزانه نسبت به امروز 5 درجه افزایش دارد اما حداقل دمای شبانه جمعه شب یه 10درجه زیر صفر خواهد رسید.

این نوسان دمایی از روز شنبه روند افزایشی خواهد داشت؛ به طوری که روز یکشنبه حداقل دمای مشهد به 4درجه زیر صفر می رسد و حداکثر دمای روزانه با 16درجه افزایش نسبت به امروز به 15 درجه بالای صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درجه ای دمای مشهد تا روز یکشنبه

افزایش 16 درجه ای دمای مشهد تا روز یکشنبه