مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-25سياسي

از دیدگاه امام علی(ع) آنچه فرد را به اوج انسانیت می رساند توحید است


یک استاد معارف اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: به تعبیر حضرت علی(ع) آنچه می تواند فرد را به اوج انسانیت برساند رسیدن به توحید و تنه زدن به حقیقتِ بی نهایت است.

- از دیدگاه امام علی(ع) آنچه فرد را به اوج انسانیت می رساند توحید است ایسنا/اصفهان یک استاد معارف اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: به تعبیر حضرت علی(ع) آنچه می تواند فرد را به اوج انسانیت برساند رسیدن به توحید و تنه زدن به حقیقتِ بی نهایت است.

حجت الاسلام مجتبی سپاهی در گفت وگو با ایسنا درباره شخصیت و مهم ترین درس هایی که از زندگی حضرت علی(ع) می توان گرفت، اظهار کرد: امیرمومنان علی(ع) چون فرزند اصیل و واقعی قرآن کریم و پیامبر(ص) است مانند اقیانوسی می ماند که قطعاً هر کسی در بخشی از این اقیانوس وارد شود می تواند نیازهای خودش را که در زندگی به آن نیاز دارد به دست آورد.

وی با بیان اینکه در دوران پیامبری حضرت محمد(ص) هیچ کس مانند حضرت علی(ع) به ایشان نزدیک نبود، گفت: در تاریخ کسانی که از زندگی این دو فرد نوشته اند همه اقرار کرده اند که قرابت و افق دید و فهمی که علی(ع) از رسالت پیامبر اسلام (ص) داشت هیچ کس نداشت، به این معنا که درکی که حضرت علی(ع) از جریان نبوت داشت کاملاً از درک دیگران از جریان نبوت متفاوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دیدگاه امام علی(ع) آنچه فرد را به اوج انسانیت می رساند توحید است

از دیدگاه امام علی(ع) آنچه فرد را به اوج انسانیت می رساند توحید است