مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-25سياسي

کرنش قدرت های جهانی در مقابل ایران مرهون فداکاری شهیدان است


فرمانده کل ارتش اقتدار، افتخار و سربلندی کشور و کرنش قدرت های به ظاهر بزرگ در مقابل قدرت ملت ایران را مرهون فداکاری ایثارگران و شهدا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو فرماندهی معظم کل قوا به ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نماد ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش است که در راه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستاده و دفاع کرده اند و برابر تصویب شورای عالی نشان ها ، به این شهیدان والامقام تعلق گرفت و توسط امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به خانواده ها و یادگاران شهدای معزز اهدا شد.

در ابتدای این آیین در مسجد النبی (ص) ستاد فرماندهی ارتش، سرلشکر موسوی ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و تبریک ایام ماه مبارک رجب بویژه 13 رجب سالروز ولادت حضرت امام علی(ع)، گفت: فرماندهی معظم کل قوا بزرگواری فرمودند و اهدای پرچم و نشان فداکاری را که در سطح کشور نمونه است به ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه افسری امام علی(ع) تصویب کردند و این بزرگترین افتخار برای ماست که لباس ارتش را پوشیده ایم و قدردان این افتخار می مانیم.

وی افزود: یکی از دلایل تشکیل این جلسات و حضور در جمع نورانی خانواده شهدا همین است که خاطرمان باشد؛ اگر امروز سرمان را بالا می گیریم و با افتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرنش قدرت های جهانی در مقابل ایران مرهون فداکاری شهیدان است

کرنش قدرت های جهانی در مقابل ایران مرهون فداکاری شهیدان است